این روزها که مشکلات معیشتی ،پایین بودن حقوق و کاهش منزلت ونا امنی شغلی و...موجبات سرخوردگی فرهنگیان فراهم آورده گویا قرار نیست تحقیر معلمان پایان یابد.بیمه طلایی که بعد از یک ماه پرید وقرار است مرحمت فرمایند ما را مس کنند.مدیرت آموزش و پرورش به این نتیجه رسید که با دادن افطاری مفصل فرهنگیان را خوشحال کند.واقعا صحنه هجوم برخی فرهنگیان برای دریافت فیش افطاری موجب شرمندگی برخی فرهنگیان شده است.ایا بهتر نبود این افطاری را به سیل زدگان پاکستان داد ؟ یا قرار است با تحقیر و گرسنه نگه داشتن آنان بهتر بتوان  برآنان مدیریت نمود.