چوب خشک یا مغز خشک
یکی دیگر از نمایندگان عضو این فراکسیون هم دراین باره گفت: من حالم از شنیدن ربنای این... به هم می خورد واقعا جای تاسف بود که ما سر سفره افطار مجبور بودیم صدای ربنای کسی را بشنویم که... و حالت مشمئز کننده ای به من دست می دهد وقتی صدای او را می شنوم
نتیجه عقلانی:بيچاره ملتی كه هميشه مجبوراست سليقه افرادي را تحمل كند كه حتی با شنيدن آيات قرآن (نه از زبان يك كافر بلكه مسلماني كه مخالف آنهاست) حالشان بد ميشود .
نتیجه احساسی :باید از این نماینده دولت در مجلس پرسید که صدای حبیب چطوره قطعاً از چوب خشک بهتره نه...
یا شاید هم با صدای گوگوش حالش که به هم نمی خوره هیچ تازه حالی به حالی هم میشه
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم شهریور ۱۳۸۹ ساعت 23:26 توسط دارا کریمی نژاد
|